Θελετε να καταλαβετε αν καποιο ατομο θελει πραγματικα να αγορασει τις υπηρεσιες η τα προιοντα σας?
Η GPA STICKERS με την πολυετη της πειρα, σας δινει τις ερωτησεις που πρεπει να ξερετε να απαντησετε σε εναν υποψηφιο πελατη.
Και προσοχη! Αν σας ρωτησει τις επομενες 7, θα πρεπει να απαντησετε με ειλικρινια και θαρρος.
Κάποιος που θα μπορουσε να διαβασει το μυαλο των αλλων,θα ηταν πιθανώς ο καλύτερος πωλητής στον πλανήτη...
Η επιτυχία στις πωλήσεις σημαίνει να εντοπίζεις μια ανάγκη και να την λύσεις για κάποιον. Αν λοιπον ειχαμε την δυναμη να γνωριζαμε τι σκεφτόταν κάποιος θα ήταν το απόλυτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Δεδομένου λοιπον ότι δεν υπαρχουν επιστημονικές μελέτες που να επιβεβαιώνουν τη διόραση, οι πωλητές πρέπει να μάθουν να σκεφτονται με τον απλο και ταπεινο τροπο:
θέτοντας ερωτήσεις και ακούγοντας τις απαντήσεις.
Εδώ είναι 7 ερωτήσεις αγοράς που κάθε πωλητής πρέπει να γνωρίζει αν τον ρωτησουν
1. "Πόσο γρήγορα μπορείτε να ξεκινήσετε αυτό / Πόσο γρήγορα μπορείτε να ολοκληρώσετε αυτό;"
Εάν καποιος υποψηφιος πελατης συζητάει τα χρονοδιαγράμματα, αυτό δειχνει ότι προβληματιζεται σχετικα με τις ανάγκες τους. Αυτό είναι σίγουρα μια ερωτηση οπου καθοριζει αρκετα την αποφαση του αγοραστη. Έτσι, πρεπει ο πωλητης να φροντισει να προσφερει ενα (ρεαλιστικό) χρονοδιάγραμμα που ταιριάζει με αυτό που ο υποψηφιος πελατης ψαχνει.
2. "Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής / Προσφέρετε χρηματοδότηση;"
Οι ερωτήσεις σχετικά με τις πληρωμές και τους όρους χρηματοδότησης είναι σαφή σήματα θελησης αγοράς. Ένας μη ενδιαφερόμενος πελάτης είναι απίθανο να ενδιαφέρεται πολύ για την τιμή ή τις πληρωμές πέρα από την απλή περιέργεια.
3. "Θα ήταν δυνατόν να μιλήσω με έναν ηδη πελατη σας;"
Μια ερωτηση που ζητάει μια αναφορά είναι ένα σπουδαίο μήνυμα ότι ενδιαφέρεται πραγματικα καποιος να αγορασει από εσας, και ότι θέλει να επιβεβαιώσει την εμπειρία της αντιμετώπισης της εταιρείας σας μέσω μιας πηγής τρίτου μέρους. Πάντα λοιπον πρεπει να διαθέτετε κάποιον που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αναφορά όταν χρειάζεται, καθώς αυτό παραβλέπεται από την πλειονότητα των πωλητών.
4. "Υπάρχει κάποια εγγύηση για αυτό το προϊόν / υπηρεσία;"
Μια ερώτηση σχετικά με την εγγύηση δείχνει ότι το ατομο σκέφτεται ήδη την αγορα.. Με το ερώτημα αυτό, θέλει να τους προσφέρετε κάποια διαβεβαίωση για το τι μπορει να αναμένει μόλις ολοκληρώσει την πώληση. Μην παραβλέπετε αυτήν την ερώτηση - είναι μια μεγάλη ευκαιρία να ξεχωρίσετε ως αξιόπιστη πηγή για τον υποψηφιο αγοραστη.
5. "Έχετε εργαστεί ποτέ με κάποιον άλλο στην περιοχή / κατάσταση / βιομηχανία μου;"
Υπάρχουν μόνο δύο τύποι ανθρώπων που θα σας ρωτήσουν ποτέ αυτό το ερώτημα: Ητε καποιος που πραγματι ενδιαφερεται η ένας ανταγωνιστής που προσπαθεί να καταλάβει με ποιους εργάζεστε. Εάν είναι το πρωτο, αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε ένα παράδειγμα ενός ατόμου που βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση, που ήσαστε σε θέση να βοηθήσετε. Να είστε πάντα έτοιμοι για αυτή την ερώτηση.
6. "Υπάρχουν εκπτώσεις ή προσφορές διαθέσιμες;"
Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να κλεισετε τη συμφωνια και να προσφέρετε έκπτωση ή προσφορά που έχει οριστεί να λήγει σύντομα.
8. "Τι είδους αποτελέσματα μπορώ να περιμένω;"
Κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για την αγορά συνήθως δεν ενδιαφέρεται πολύ για φανταστικά αποτελέσματα. Χρησιμοποιήστε λοιπόν αυτήν την ερώτηση ως ευκαιρία να ζωγραφίσετε μια εικόνα για το πόσο αριστα θα είναι τα πράγματα για την εάν προχωρήσουμε. Θυμηθείτε, ενδιαφέρονται περισσότερο για τα αποτελέσματά τους, και πρέπει επίσης να μεινουν ικανοποιημένοι