Συχνές Ερωτήσεις
Ποια είναι η κατώτατη παραγγελια που μπορω να κάνω?
Mπορείτε να κάνετε από 1 τεμ εως όσα θέλετε. Υπαρχει κατώτατο ποσό παραγγελίας που είναι 20 euro. Ανάλογα με το μέγεθος που θέλετε, σας ενημερώνουμε πόσα τεμάχια αντιστοιχούν στο ποσό αυτό.
Ποιος είναι ο χρόνος παραδοσης?
Υπάρχει καθημερινά παραγωγή. Για μικρές ποσότητες, αν αναθέσετε τη παραγγελία σας εως τις 12 το μεσημέρι, θα μπει στο μονταζ της ημέρας, οπότε την επόμενη ημέρα θα ναι ετοιμη. Για πιο μεγάλες ποσότητες, υπολογίστε εως τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της ανάθεσης.
Υπάρχει ξεχωριστό κόστος ανάλογα με τη βάση του βινυλίου που θα τυπωθεί?
Όχι. Η χρέωση είναι η ίδια σε ότι βινύλιο χρησιμοποιήσουμε. Δεν υπάρχει διαφορά τιμής ήτε είναι λευκο, διάφανο, ασήμι ματ, ασήμι νικελ καθρέπτης, χρυσό ματ, χρυσο γυαλιστερο κλπ. Μόνο σε αντανακλαστικό αυτοκόλλητο η τιμή διαφοροποιειται και σας ενημερώνουμε.
Πως μπορω να ειμαι σιγουρος ότι το χρωμα του λογοτυπου μου θα βγει το ιδιο στο αυτοκόλλητο σμάλτου?
To δημιουργικό μας τμήμα, εξειδικευμένο σε θέματα εκτύπωσης θα σας ζητησει να στείλετε τα ποσοστά τετραχρωμίας του χρωματος που χρησιμοποιειτε αν αυτό είναι δυνατον, οποτε το χρωμα θα βγει ιδιο. Αν εχετε χρωμα pantone, θα το μετατρέψει σε CMYK. Σε περιπτωση που η εκτυπωση θα είναι σε βαση μεταλλικου βινυλίου,το χρωμα θα ναι η αποχρωση που θελετε αλλα σε μεταλλικο αποτέλεσμα.
Σε τι μορφή πρέπει να ναι το αρχείο εκτύπωσης που θα στείλω ή το λογότυπό μου?
Σε αρχεία ai, eps, cdr, pdf . Προτιμούνται γραμμικά σχέδια και όχι photo. Aν παρολα αυτά υπάρχει μονο φωτογραφικό αρχειο, δηλαδη αρχεία jpeg, png, psd, καλό θα ήταν να ναι σε υψηλή ανάλυση και σε CMYK.
Δεν εχω έτοιμη μακέτα και το λογότυπο μου είναι πολλα ετη πριν φιαγμένο και δεν μπορω να το βρω σε ηλεκτρονική μορφη. Τι μπορώ να κάνω?
Εάν δεν εχετε λογότυπο ή μακέτα, αναλαμβάνουμε εμείς την δημιουργια χωρις επιπλέον κόστος. Εάν υπαρχει λογοτυπο αλλα δεν το έχετε σε ηλεκτρονική μορφη, απλά μας το φωτογραφιζετε με το κινητο από μία καρτα σας κλπ ή ακόμα καλύτερα το σκανάρετε και μας στέλνετε τη photo με e-mail ή viber. Εάν δεν υπαρχει δυνατότητα ουτε φωτογράφισης από την καρτα σας, τότε αποστέλετε ταχυδρομικώς το λογότυπο όπου το χετε τυπωμενο. Και στις δύο περιπτώσεις, θα το αντιγραψουμε και θα το φίαξουμε για λογαριασμό σας χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.
Εάν εχω παραγγείλει στο παρελθόν σε εσας και θέλω επανάληψη της παραγγελίας, πρεπει να ξαναστείλω το αρχείο με τη μακετα?
Όχι. Κάθε πελάτης υπάρχει ξεχωριστα στα αρχεια της εταιρειας μας, με όλες τις παραγγελίες που εχει κάνει στο ιστορικό του. Οποτε απλα μας στέλνετε e-mail με την παραγγελία σας γραπτως και εμεις σας στέλνουμε την παλιά μακέτα για επιβεβαιωση. Αφού επιβεβαιώσετε γραπτως ξανα με mail, προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας.
Μπορεί να παραχθεί δείγμα πριν την εκτέλεση της παραγγελίας?
Φυσικα. Αφού εχουμε καταλήξει μεσω e-mail στην τελική μακέτα, υπάρχει η δυνατότητα δείγματος για να δείτε ένα τεμαχιο πριν παραγγείλετε. Αυτό συνήθως συμβαινει όταν η παραγγελία είναι για χιλιάδες τεμάχια ή αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα σε χρώμα ή σε καποια λεπτομέρεια, οπότε σας το προτείνουμε και από μονοι μας. Το κόστος παραγωγής του δείγματος είναι δωρεάν. Εσείς χρεώνεστε μονο τα μεταφορικά.
Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου? Κανετε παραδόσεις στην Αττική ή μπορώ να τα παραλάβω από καπου εγω?
Παραδόσεις δεν κανουμε. Μονο αν έχουμε συννενοηθεί για επικόλληση μεγάλων τεμαχίων στην Αττική σε κάποια βιτρίνα, σκάφος, αυτοκίνητο κλπ, οποτε ερχομαστε να το κολλησουμε και φέρνουμε και τη παραγγελία. Κατά τα άλλα, για όλη την Ελλάδα υπάρχει η επιλογή του courier, του ταχυδρομείου ή η παραλαβή από εσάς από ένα πρατήριο δέυτερης επιχείρησης μας που ‘εχουμε στο Ίλιον. Στην παραλαβη με courier, τα εξοδα είναι δικά σας.
Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής?
Αφου καταλήξουμε στην μακέτα, σας αποστέλουμε λογαριασμούς τραπεζών για κατάθεση του ποσού έτσι ώστε να μπορέσει η παραγγελία σας να περάσει στο στάδιο παραγωγής. Δεν χρησιμοποιουμε αντικαταβολη. Μονο κατάθεση σε τραπεζικο λογαριασμο.
Θέλω να κολλήσω τα αυτοκόλλητα σμάλτου σε αντικείμενα από ειδικό υλικο. Πως μπορω να ξερω ότι θα κολλησουν σίγουρα και δεν θα ξεκολλησουν από μονα τους?
Στην περίπτωση αυτή ερχεται άτομο από την εταιρεία μας στο χώρο σας για να αξιολογήσει την επιφάνεια επικόλλησης από κοντα. Θα εχει μαζι του και δείγματα αυτοκολλητων για να κολλησει δοκιμαστικά αυτό που νομιζει πως θα έχει το καλυτερο δυνατο αποτέλεσμα και θα σας ζητησει να το αφησετε κολλημενο ένα 24ωρο. Αφού περασουν αυτές οι ωρες και η προσφυση είναι ικανοποιητικη, τοτε δεν προκειται να ξεκολλησει.
Γίνονται αλλαγές στα προίοντα σας αν μου πέσουν μικρά ή μεγάλα ή για κάποιο λόγο που θεωρώ εγώ αρκετό?
Επειδη συνήθως τα αυτοκόλλητα φέρουν το λογότυπο του πελατη, δεν γίνονται αλλαγες. Γινονται μόνο αντικατάσταση και αυτό κατοπιν συνενόησης. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι υπάρχει η δυνατότητα δείγματος πριν την παραγωγή της παραγγελίας για να είστε σίγουρος για όλες τις λεπτομέρειες.
Εχω ακόμα ερωτήσεις που δεν τις βλέπω εδώ. Τι μπορώ να κάνω?
Εάν δεν επιθυμειτε να τηλεφωνήσετε απευθειας στην εταιρεια μας, μπορειτε να επικοινωνήσετε στις παρακάτω ηλεκτρονικές πλατφόρμες: e-mail – με μηνυμα στη σελιδα μας στο FB – με μηνυμα στη σελιδα μας στο Instagram.Το εξειδικευμένο προσωπικό μας βρίσκεται εκεί έτοιμο να σας λύσει όποια απορία και αν έχετε ή προκύψει.
Στην GPA STickers
Αναπτύσσουμε Συνεργασίες και όχι Πελατολόγιο