Ένα λογότυπο πρέπει να είναι κάτι που είναι αξέχαστο και άμεσα αναγνωρίσιμο.
Πρέπει να δημιουργήσει μια σύνδεση με τους πελάτες σας και να προκαλέσει κάποια μορφή συναισθηματικής αίσθησης προς το εμπορικό σήμα σας. Το λογότυπό σας θα πρέπει πάντα να είναι κάτι που λειτουργεί με όλα τα κανάλια προώθησης, από τον ιστότοπό σας και τις επαγγελματικές κάρτες έως τους φακέλους παρουσίασης και τα οχήματα επώνυμων οχημάτων. Το λογότυπο πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, ανεξάρτητα από το πού χρησιμοποιείται.
Αν σκεφτούμε κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα σε όλο τον κόσμο, το πράγμα που τα κάνει να λειτουργούν τόσο καλά και να αναγνωρίζονται εύκολα είναι η απλότητα τους.
Το χρώμα και ο σχεδιασμός του λογότυπου σας θα επηρεάσουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζετε την υποστήριξη διαφημιστικού υλικού. Θα χρειαστεί να εξετάσετε ορισμένα από τα παρακάτω κατά το σχεδιασμό διαφημιστικού υλικού:
• Πού να τοποθετήσετε το λογότυπό σας
• Ποιο μέγεθος θέλετε να φτιάξετε το λογότυπό σας
• Τι χρώμα φόντου πρέπει να χρησιμοποιηθεί μαζί του
Το λογότυπο της εταιρείας σας θα είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ο πελάτης θα αναγνωρίσει και είναι επίσης ένα από τα πρώτα πράγματα που θα τραβήξουν το μάτι ενός υποψήφιου πελάτη. Το λογότυπό σας μπορεί να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο branding και Ένα λογότυπο χρησιμοποιείται σχεδόν σε κάθε κομμάτι branding ή μάρκετινγκ και είναι τοσο ισχυρό και σχεδόν γίνεται η ταυτότητα της εταιρείας σας και της μάρκας σας.
Υπάρχουν τόσα πολλά καθημερινά καθήκοντα που κάνουμε που μας φέρνουν πρόσωπο με πρόσωπο με ένα λογότυπο εμπορικών σημάτων. Στην καθημερινή μέρα των καταναλωτών, είναι σημαντικό να ξεχωρίσετε το λογότυπό σας από το πλήθος. Με τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν με τόσα πολλά διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες καθημερινά, το λογότυπό σας είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να βοηθήσει τους υποψήφιους πελάτες να σας ενημερώσουν. Είναι κάτι που θα σας κάνει αξέχαστες σε αυτούς.
Ίσως το πιο ισχυρό λογότυπο όλων των εποχών είναι η Coca Cola. Όταν κάποιος αναφέρει το όνομα Coca Cola, μία από τις πρώτες σκέψεις μας είναι τα χρώματα που σχετίζονται με το ματι - κόκκινο και λευκό. Είναι επίσης ένα λογότυπο που χρησιμοποιείται σε πολλές πλατφόρμες χωρίς να αλλάζει και το οποίο λειτουργεί μέσα στα προϊόντα της μάρκας - Coca Cola, Diet Coke και Coke Zero. Είναι επίσης ένα λογότυπο που έχει περάσει για 125 χρόνια χωρίς οποιεσδήποτε τεράστιες αλλαγές. Αυτό είναι ένα εμπορικό σήμα που δείχνει πραγματικά τη δύναμη ενός λογοτύπου.