Tο LIVE περιεχόμενο βίντεο είναι προς το παρόν ακμάζον σε δημοτικότητα - παρακολουθούμε 100 ώρες βίντεο στο Facebook καθημερινά.
Αλλά είναι ένα ζωντανό βίντεο που πραγματικά ξεχωρίζει, με την καλύτερη αλληλεπίδραση του θεατή. Το 2016, το Facebook διαπίστωσε ότι οι χρήστες παρακολουθούσαν το ζωντανό περιεχόμενο τρεις φορές περισσότερο από το προ-εγγεγραμμένο βίντεο. Μόλις λίγα χρόνια μετά τη μετάβασή της στην επικρατούσα τάση, έχουμε δει τεράστια εμπορικα σήματα που χρησιμοποιούν τη ζωντανή ροή για να αυξήσουν το κοινό, να ευαισθητοποιήσουν, να διαφημισουν νέα προϊόντα και πολλά άλλα.
Κάθε χρόνο η τεχνολογία πίσω από το ζωντανο βιντεο φαίνεται να αυξανεται. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι τεράστιες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία τους, επενδύοντας μεγάλα και εμφανή αποτελέσματα. Ποιες είναι οι πρόσφατες τάσεις και τι κάνει το μέλλον για το live streaming;
Η κοτα ή το αυγό?
Είτε πρόκειται για AR, VR ή 360 °, υπάρχει μια σειρά από μεγάλες εξελίξεις στην τεχνολογία του live streaming. Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία ενός νέου, πιο προσιτού ακουστικού VR που ονομάζεται Oculus Go, το οποίο ονομάστηκε "η πιο προσπελάσιμη εμπειρία VR ποτέ" από τον Mark Zuckerberg. Στην πραγματικότητα, στο ετήσιο συνέδριο του Oculus, ο Zuckerberg δήλωσε: «Είμαι πιο αφοσιωμένος από ποτέ στο μέλλον της εικονικής πραγματικότητας». Φυσικά, όπως και με την περισσότερη τεχνολογία, οι σταδιακές βελτιώσεις στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα θα δουν όμοιες με τις ζωντανές VR και 360 ° μορφές να μεγαλώνουν στη δημοτικότητα.
Η ανάλυση 4K είναι το κλειδί για καλής ποιότητας περιεχόμενο βίντεο 360 °. Προς το παρόν, υπάρχει μια διχοτόμηση μεταξύ των θεατών που λένε ότι οι σημερινες ληψεις 360 ° είναι οι πιο εντυπωσιακες που έχουν βιώσει και οι παραγωγοί που ανησυχούν ότι η ποιότητα των ζωντανών 360 ° κρατά το σχήμα πίσω. Σε ανάλυση 2Κ, η εικόνα μπορεί να έχει διαστάσεις 2.000 έως 1.000 pixel, αλλά επειδή οι θεατές βλέπουν μόνο 90 μοίρες της εικόνας κάθε φορά, βλέπουν πραγματικά μια εικόνα πλάτους μόλις 500 pixel.
Σε μια συζήτηση για τη "κοτα ή το αυγό", είναι δύσκολο να προβλέψουμε αν η ώθηση για 360 ° θα επιταχύνει τις βελτιώσεις στην τεχνολογία 4K ή αντίστροφα. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Facebook υποστηρίζει πλέον ανάλυση 4K για ζωντανές ροές 360 °, ώστε οι θεατές να μπορούν να παρακολουθούν live 360 ° ροές σε 4K χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Facebook 360 για Gear VR. Μεγάλες εταιρείες όπως το Facebook είναι πίσω από 360 ° όπως ποτέ άλλοτε, και είναι επίσης αποφασισμένοι να το κάνουν σωστό. Ο Groovy Gecko είναι μέλος του ζωντανού προγράμματος 360 ° Ready του Facebook, ενός καταλόγου προμηθευτών υλικού και λογισμικού που εξετάστηκε από την ομάδα του Facebook, με σκοπό την απλούστευση της διαδικασίας μετάδοσης.
Η μορφή των 360 ° βρίσκεται επίσης στη διαδικασία εξελίξεως σε πολυκάναλο.Ετσι πολλες κάμερες τοποθετούνται σε διαφορετικές θέσεις και γωνίες, αντί για μία μόνο κάμερα. Όταν το footage είναι ραμμένο μαζί με ένα μίξερ όρασης, το αποτέλεσμα είναι ένα 360 ° βίντεο που προσφέρει μια πολύ μεγαλύτερη θέα 3D. Αυτό επιτρέπει επίσης στον θεατή να κάνει κλικ σε διαφορετικά τμήματα του βίντεο και να κοιτάξει γύρω.
Υβριδική Ζωντανή Εμπειρία
Το ζωντανό βίντεο στα κοινωνικά μέσα λαμβάνει ήδη περίπου δέκα φορές μεγαλύτερη εμπλοκή . Εχουμε δει πολλά απλά εργαλεία εξευγενισμένα τα τελευταία χρόνια τα οποία φαίνονται να ανοίγουν νέα σχήματα δημιουργικότητας και να μεταφέρουν το κοινό από την παθητική προβολή σε ενεργό συμμετοχή. Υπό αυτή την έννοια, η ζωντανή ροή μπορεί να γίνει ακόμη πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με το προ-εγγεγραμμένο βίντεο.
Οι υβριδικές εμπειρίες θα αυξηθούν σε δημοτικότητα στο άμεσο μέλλον, όπου το κοινό παρακολουθεί το ρεύμα και συμμετέχει ταυτόχρονα.
Οι υβριδικές ζωντανές εμπειρίες είναι επίσης αποτελεσματικές στην επέκταση της πρόσβασης σε γεγονότα.