Κι όμως! Στην πραγματικότητα, οι πελάτες σας αδιαφορουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!!

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Ο τίτλος αυτoυ του αρθρου δεν έχει σκοπό να ακούγεται σκληρός, όπως πιθανότατα ακούγεται..

Η επιχείρησή σας με  προϊόν ή υπηρεσία, έχει τελειωσει τις ετοιμασιες και και τώρα είστε έτοιμοι να την μοιραστείτε με τον κόσμο. Υπάρχουν τόσα πολλά πλεονεκτηματα  που δεν μπορείτε να περιμένετε για να τα μοιραστείτε με όλους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει σε προτάσεις όπως:

Είμαστε οι καλύτεροι στην επιχείρηση.

Έχουμε χρόνια εμπειρίας.

Δεν θα ησυχασουμε μέχρι να ολοκληρωθεί η δουλειά.

Αυτα δειχνουν  πόσο μεγάλη είναι η επιχείρησή σας και γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αγοράσουν από εσάς.Δυστυχώς ομως, όταν μια επιχείρηση επικεντρώνεται μόνο στην πτυχή της "δουλειάς" της, δεν ειναι και οτι καλυτερο για τον καταναλωτη.

Εδώ είναι η ψυχρή, σκληρή αλήθεια - κανείς δεν ενδιαφέρεται για εσάς τι πουλάτε!!!

Ενώ η επιχείρησή σας μπορεί να είναι απίστευτη, οι πελάτες σας ομως ενδιαφερονται μονο για την καλυψη των αναγκων τους και αν εσεις μπορειτε να τις καλυψετε. Δεν τους ενδιαφερει να τους υπενθυμιζετε διαρκως ποσο καλα προιοντα και υπηρεσιες εχετε.

Πρεπει να νιωθουν οτι μπορειτε να τους καλυψετε την αναγκη τους.

Η εταιρεία που μπορεί να αρθρώσει την αναγκη του καταναλωτη λοιπον καλύτερα - κερδίζει! Μπορεί να μην είναι καν η εταιρεία με το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά αυτο δεν εχει καμια σημασια.

Πρέπει να εξηγήσετε τα προβλήματά τους. Μόλις το κάνετε αυτό, μολις διακρινουν οτι ασχολειστε με το προβλημα τους, τοτε θα αρχισουν να σας εμπιστευονται.

Πριν βρεθείτε στην έρευνα για να ανακαλύψετε τι είναι αυτά τα προβλήματα, είναι επιτακτική ανάγκη να έχετε μια σταθερή κατανόηση του ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας. Αυτό είναι το άτομο που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Χωρίς να κατανοήσετε πραγματικά τις επιθυμίες και τις ανάγκες σας, δεν θα είστε επιτυχείς στο μάρκετινγκ σε αυτούς. Κάντε αυτό ως προτεραιότητα πάνω απ 'όλα, καθώς θα επηρεάσει όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας.

Η δουλειά σας ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, έμπορος ή κατασκευαστης, είναι να κατανοήσετε τα προβλήματα που οι άνθρωποι προσπαθούν να λύσουν και να ταιριάξουν τις λύσεις σας με αυτά τα συγκεκριμένα προβλήματα. Αυτό είναι. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό, έχετε κερδίσει το χρυσό εισιτήριο.

Είμαστε τόσο συντονισμένοι με την ιδέα να προωθήσουμε ό, τι κάνουμε και να μιλάμε για τις λύσεις μας. Ο υποψηφιος πελατης σας για να αγορασει απο εσας, πρεπει να να ξέρει ότι καταλαβαίνετε τα προβλήματά του και οτι προσπαθειτε  να του τα λυσετε.

 

Οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν πώς να λύσουν τα προβλήματά τους, αλλά συνήθως γνωρίζουν ποια είναι τα προβλήματά τους. Αν μπορείτε να δείξετε ότι αυτό που πουλάτε είναι η απάντηση στα προβλήματά τους, δεν θα τους νοιάζει τι λέτε τις λύσεις σας, θα το αγοράσουν μόνο για να κάνουν τον «πονο» τους να φυγει. 

Tags:

About

H εταιρεία μας, πρώτη στην Ελλάδα, εξειδικεύεται στα DomedStickers / Αυτοκόλλητα Σμάλτου, με αποτέλεσμα την πολύχρονη εμπειρία της.

Links

Coming Soon More Details