Η καθοριστικη σημασία της πρόβλεψης του χρώματος

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Χρώμα.

Είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι της καθημερινής μας ζωής που συχνά θεωρούμε δεδομένο. Το χρώμα δίνει νόημα και συγκίνηση στη ζωή. Πιστέψτε το ή όχι, επαγγελματίες από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τη στρατηγική για τους τρόπους που ορίζει το χρώμα κάθε σεζον.


Καθορισμός πρόβλεψης χρωμάτων


Η πρόβλεψη της τασης των χρωμάτων είναι  πολύ σημαντικη γιατι καθοριζει αυτό που οι καταναλωτές θα θέλουν να αγοράσουν στο εγγύς μέλλον. Και δεν είναι απλώς σημαντικη για το χώρο της μόδας όπου το χρώμα είναι πολύ σημαντικο στοιχειο.Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οικιακής διακόσμησης, καταναλωτικών αγαθών, υλικών και ακόμη και οι βιομηχανίες τροφίμων χρησιμοποιούν την πρόβλεψη χρωμάτων.
Οι επαγγελματίες από όλες τις γωνιές του πλανήτη αξιοποιούν τη δύναμη της συλλογικής γνώσης τους για να προβλέψουν ποια χρώματα θα είναι "σε" δύο χρόνια από τώρα.
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή τη σοφία θα λεγαμε, για πιο έξυπνο σχεδιασμό. Χρησιμοποιούν τη πρόβλεψη χρώματος σε συσκευασίες, σήμανση, σχεδιασμό προϊόντων και πολλά άλλα. Ετσι οι εταιρειες μιλούν στους πελάτες τους χωρίς να λένε μια λέξη. Η πρόβλεψη χρωμάτων δίνει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να επικοινωνούν μια διάθεση ή ένα συναίσθημα που σχετίζεται με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές σε μια χρονική στιγμή. Είναι μια ισχυρή στρατηγική που κάνει τα μηνύματα πιο αποτελεσματικά.

Γιατί η πρόβλεψη χρώματος έχει σημασία

Η πρόβλεψη χρωμάτων ωφελεί τόσο τις εταιρείες όσο και τους καταναλωτές. Οι εταιρειες εχουν περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσουν εσκεμμένα ένα καλύτερο προϊόν, πράγμα που σημαίνει πιο ευτυχισμένους πελάτες και περισσότερα έσοδα.
Επειδή η πρόβλεψη χρώματος γίνεται μερικά χρόνια νωρίτερα, επιτρέπει στις εταιρείες να προσφέρουν τα προϊόντα τους στους κατάλληλους ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή, με την καλύτερη δυνατή ανταλλαγή μηνυμάτων. Είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των αγοραστών με πιο έξυπνο σχεδιασμό και πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά.

Οι περισσότερες εταιρείες δεν προσφέρουν ένα μόνο προϊόν. έχουν μια σειρά από προσφορές που δίνουν στους πελάτες τους περισσότερες επιλογές. Η πρόβλεψη χρωμάτων δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να ακολουθήσουν τις κατευθύνσεις χρώματος που απαιτούνται για τον σχεδιασμό συμπληρωματικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Για παράδειγμα, η Samsung μπορεί να χρησιμοποιήσει την πρόβλεψη χρωμάτων για να δούμε τις δημοφιλείς παλέτες χρωμάτων για το έτος 2022. Ας πούμε ότι η παλέτα χρωμάτων ονομάζεται "Fiery Dusk", η οποία σχεδιάστηκε από την παγκόσμια εμμονή με την εξερεύνηση του διαστήματος και τις αποστολές του Άρη.
Η Samsung θα χρησιμοποιήσει τα χρώματα σε αυτή την παλέτα για να σχεδιάσει τηλέφωνα, ροδέλες, ψυγεία και ακόμη και έξυπνες οικιακές συσκευές. Τα προϊόντα τους θα προσελκύουν περισσότερο τους πελάτες, προκαλώντας μια διάθεση ενθουσιασμού, περιπέτειας και καινοτομίας χάρη στην παλέτα χρωμάτων.

Η πρόβλεψη χρωμάτων δεν αφορά μόνο τα χρώματα: προκαλεί μια συλλογική διάθεση και κατάσταση ύπαρξης, τα οποία μπορούν να μοιραστούν μέσω των προϊόντων που αγοράζουμε. Προχωρώντας στο προηγούμενο παράδειγμα, η παλέτα Fiery Dusk δίνει στη Samsung ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των εταιρειών που δεν χρησιμοποιούν πρόβλεψη χρωμάτων. Σκεφτείτε το: Αν η Joanna αγοράσει ένα τηλέφωνο το 2022, πρόκειται να προσελκύσει ένα βαρετό λευκό τηλέφωνο ή ένα κομψό και καινοτόμο τηλέφωνο της Samsung; Ίσως να προσελκύσει το λευκό τηλέφωνο για διάφορους άλλους λόγους, όπως ο προϋπολογισμός της, αλλά η πρόβλεψη χρώματος κάνει τη Joanna να σταματήσει στις διαδρομές της και να αξιολογήσει το τηλέφωνο της Samsung έναντι άλλων επιλογών. Οι εταιρείες επωφελούνται σημαντικά από την πρόβλεψη χρωμάτων επειδή μπορούν να δώσουν στους πελάτες ό, τι θέλουν χωρίς την εικασία.

Η πρόβλεψη βοηθά τις εταιρείες ανεξάρτητα από τον κλάδο. Έχει επίσης μεγάλο πλεονέκτημα για τους καταναλωτές.  Θα μπορείτε να αγοράσετε έναν υπολογιστή, παπούτσια, κάλτσες, κούπες καφέ, στυλό και ακόμη και αυτοκίνητα σε αυτό το χρώμα. Και είναι όλα χάρη στην έξυπνη πρόβλεψη χρωμάτων. Πρόκειται για την παροχή στους αγοραστές των προϊόντων να δείξουν τη διάθεση των καιρών.

Πώς λειτουργεί η πρόβλεψη

Ακούγεται σαν ένα απιαστο όνειρο να προβλέψουμε τα χρώματα που ο κόσμος θα αγαπήσει μέσα σε λίγα χρόνια. Πώς μπορείτε να καταγράψετε ένα συναίσθημα από χιλιάδες ανθρώπους - και να το μετατρέψετε σε χρώμα;
Η πρόβλεψη χρωμάτων αποτελείται από πολύ σημαντική έρευνα, επιστήμη και δοκιμές. Είναι μια πολύ τεχνική πρακτική και μια τέχνη.
Οι σχεδιαστές και οι ειδικοί χρωμάτων συναντώνται για να συνεργαστούν για τις μελλοντικές τάσεις χρωμάτων. Χρησιμοποιούν την έρευνα από τις εκθέσεις πεδίου, τις έρευνες καταναλωτών και τις δοκιμές διάσπασης των προϊόντων ως ποσοτική βάση ως αφετηρία τους.
Από εκεί, η πρόβλεψη χρώματος γίνεται περισσότερο από μια τέχνη. Οι σχεδιαστές ερευνουν, τα μέσα ενημέρωσης, την οικονομική κατασταση, την κουλτούρα, και πολλά άλλα για να προβλεψουν  τις αναδυόμενες ιστορίες χρώματος δύο χρόνια μπροστά. Δημιουργούν πίνακες διάθεσης, που είναι μια συλλογή εικόνων, λέξεων ή τέχνης που προκαλούν ένα συγκεκριμένο συναίσθημα που υποστηρίζει την ιστορία του αναδυόμενου χρώματος. Πολλές τασεις χρωμάτων αποκαλύπτονται κατά τη διάρκεια της ερευνητικής διαδικασίας. Μόλις καταληξουν στα τελικα και συμφωνηθούν, τα χρώματα και τα ονόματα χρωμάτων επιλέγονται ως κατευθύνσεις χρώματος των προσεχων δυο ετων.
Ετσι λοιπον οι σχεδιαστες είναι σε θεση να παρουν τις πολύ σημαντικές αποφάσεις για τα προϊόντα. Οι σχεδιαστές χρώματος και υλικών προχωρούν ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας συγκεκριμένα φινιρίσματα που ολοκληρώνουν τις ιστορίες χρωμάτων τους, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη φάση σχεδιασμού του προϊόντος. Για παράδειγμα, εάν οι σχεδιαστές κατεληξαν στο βασιλικό μοβ ως δημοφιλές χρώμα, θα μπορούσαν να εκχωρήσουν "στρογγυλεμένες άκρες" και "ματ υφή" ως σημαντικά χαρακτηριστικά του σχεδιασμού των προϊόντων τους.

Το μέλλον της πρόβλεψης χρωμάτων.


Η πρόβλεψη χρωμάτων υπήρξε με κάποια μορφή από τις αρχές του 1800. Ξεκίνησε απλά με βιβλία και διατριβές σχετικά με τη φύση ορισμένων χρωμάτων και τις ψυχολογικές επιπτώσεις τους και την επιστήμη του χρώματος. Η πρόβλεψη χρωμάτων έχει πλέον επεκταθεί σε ένα κρίσιμο εργαλείο επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες σχεδιασμού χρωμάτων για να μιλήσουν στον κόσμο γύρω μας.

Ή, για να το θέσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια, η πρόβλεψη χρωμάτων μας βοηθά να αντικατοπτρίσουμε τη μελλοντική κατάσταση του κόσμου, γιορτάζοντας τόσο τα ελαττώματά του όσο και την ομορφιά του. Καθώς περισσότερες εταιρείες συσσωρεύονται στον διαδικτυακό χώρο, η πρόβλεψη χρωμάτων θα συνεχίσει να αποτελεί αναγκαιότητα για την επίτευξη καρδιών εκατομμυρίων μέσω καλύτερης επικοινωνίας.

 

 

 

About

Η GPA STICKERS, πρώτη στην Ελλάδα, εξειδικεύεται στις αυτοκόλλητες ετικέτες σμαλτου ή αλλιως, στα αυτοκόλλητα Doming. Η πολυετή εμπειρία μας στα ανάγλυφα αυτοκόλλητα σμάλτου, μας καθιστά ναυαρχίδα στο χώρο της αυτοκόλλητης διαφήμισης και συγκεκριμένα στα διαφημιστικά και διακοσμητικά αυτοκόλλητα ρητινης.

© GPA STICKERS 2024 | Αρ. ΓΕΜΗ: 148759402000. All Rights Reserved. Powered by Gerasimos Tzamarelos.

Search